De Nagelkamer
te Oegstgeest
Extra geopend op zondagmiddag 14 december, maandag 15 december, donderdag 18 december en maandag 22 december. Voor deze dagen is een afspraak maken alleen mogelijk via whatsapp.

Met bijna 10 jaar ervaring als nagelstyliste, leg ik de nadruk op de conditie van uw nagels. Ik gebruik afweekbare producten, het IBX-systeem en Seal & Protect voor sterke en prachtige nagels. En om te voorkomen dat de nagel dunner wordt, vijl ik de nagelplaat voor het aanbrengen van BIAB of gellak niet dof.
Kijk rond op mijn website! Nog niet alle informatie staat erop, de website is nog in ontwikkeling, Mocht u vragen hebben, neem dan contact met mij op via de WhatsApp. Ik hoop u binnenkort te ontmoeten.
Groetjes,
Miranda den Dubbelden



-versteviging en reparatie van natuurlijke nagel
- ook zonder gellak prachtig op de natuurlijke nagel
- stevigheid en vorm voor 3+ weken